sâmbătă, 30 august 2008

PROCEDURA OPERATIONALA STANDARD - VIITORUL CERE ATENTIE (XII), de G. Edward Griffin (preluat de la AlterMedia România-citate)

VIITORUL CERE ATENTIE (XII) AlterMedia România, de G. Edward Griffin (din PARTEA PARTEA A PATRA: RAZBOIUL IMPOTRIVA TERORISMULUI)

PROCEDURA OPERATIONALA STANDARD
Probabil cea mai convingatoare dovada ca atacurile au fost facilitate vine din analiza esecurilor inregistrate de procedurile operationale standard pentru aparatele de zbor aflate in situatii de urgenta. FAA cere tuturor pilotilor sa declare un plan de zbor inainte ca acestia sa decoleze. Acest plan include destinatia si anumite puncte fixe de-a lungul drumului. Daca radarul avertizeaza ca avionul deviaza mai mult de cateva mile sau grade de la planul de zbor, ca prim raspuns un controler FAA incearca sa obtina un contact radio cu pilotul. Daca incercarea da gres, urmatorul pas este trimiterea unui interceptor militar pentru o evaluare a situatiei la fata locului. De obicei aceasta rezulta in redresarea avionului si reinscrierea lui pe traseul planuit, sau intr-o aterizare fortata. Pilotul interceptor are o rutina standard. Mai intai isi va roti aripile sau va zbura dintr-o parte in alta in fata avionului esuat pentru a capta atentia pilotului. Daca nu da rezultate va lansa o sonda in calea avionului. In caz ca nici aceasta masura nu produce vreo schimbare, incerceptorul va cere instructiuni comandantului sau de la baza militara. Daca avionul este identificat ca un aparat de zbor inamic, daca este un avion civil ce ameninta alte avioane sau daca este gata sa se prabuseasca intr-o zona populata, comandatii militari de rang inalt au autoritatea de a da ordine ca acesta sa fie doborat. Aceasta procedura a fost stabilita mult inainte de 9-11. [ Procedurile FAA si cele militare la: http://www.standdown.net/FAAstandardinterceptprocedures.htm ]

Armata are propriul sistem radar numit NORAD [The North American Aerospace Defense Command]. De asemenea integreaza informatia zborurilor civile de la FAA, dar rolul sau principal este de a depista posibile aparate inamice sau rachete. NORAD face o evaluare independenta a oricarei situatii care implica securitatea nationala. Nu trebuie sa astepte sugestii si directii de la FAA.
Exista numeroase baze ale fortelor aeriene in tara, unde echipe speciale sunt in alerta douazeci si patru de ore pe zi. Avioanele au plinul facut si sunt inarmate. Pilotii sunt cazati in cladiri aflate la doar cativa yarzi departare, gata sa intervina cand sunt instiintati. In conditii normale, avioanele decoleaza la cinci minute dupa ce cererea a fost formulata. In conditii speciale de lupta, se pot afla in aer in mai putin de 3 minute [Articolul din ziar contine inadvertente” NORAD News Release #00-16, Nov. 1, 2000]

Va rog sa observati ca acesta este un raspuns automat. Este nevoie de autoritate mai mare pentru a dobori un avion, dar nu pentru a ridica in aer aceste interceptoare.

Preluat de la http://ro.altermedia.info/noua-ordine-mondiala/viitorul-cere-atentie-xii_3830.html ; in format .doc , Daca doriti sa o aveti, dati clic aici…

Niciun comentariu: